poniedziałek, 17 września 2012

Prolog

Wszystko przemija. Nie ma rzeczy, materii, idei czy uczucia, których nie strawiłby czas. Przemija wolność i wiara, przemija nadzieja. To samo dzieje się z wolą walki oraz determinacją. Przemija sława, pieniądze, zazdrość, nienawiść.
A miłość? Niektórzy utrzymują, że miłość jako jedyna nie poddaje się niszczącej sile przemijania. Mówią nawet, że jest wieczna. W tej kwestii  można by naturalnie się sprzeczać. Ale jedno jest pewne. Miłość czasem bywa prawdziwa.

Odłożyłem pióro i wyjrzałem przez okno. Leniwe płatki śniegu spadały na parapet zamieniając się w szklące, niewinne krople wody. Z uwagą obserwowałem ostatnie tchnienie zimy- potem już wiosna i wszystko będzie w porządku. Wszystko będzie normalnie..

Był młody i naiwny. Sławny. Podziwiany. Miał wszystko, czego tylko zapragnął - drogie samochody, wypasione apartamenty, ubrania ekskluzywnych marek. Ale nie mógł mieć jednego. Nie mógł być wolny.
Przejechałem dłonią po spoconej twarzy. Znów to samo. Znów zatrzymuję się w miejscu. Nie mogę, nie będę pisać dalej.. Pozwolę historii toczyć się tak, jakby nic się nie działo..


To ja. Harry Styles. Jeśli pozwolicie - opowiem Wam trochę o moim życiu. O tym, co je zmieniło, wywróciło świat do góry nogami. Co sprawiło, że jestem, kim jestem.

4 komentarze:

  1. Hmmmm...Przygnębił mnie ten prolog, no ale takie życie nie możne mieć wszystkiego czego się chce. Szkoda tylko ,że oni nie mogą mieć tego najważniejszego ;((( Super wygląd bloga, życzę powodzenia w pisaniu nowego bloga i na pewno będę jego częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... Świetnie się zaczyna... To dopiero prolog a to opowiadanie już mnie wciągnęło... Po tym co tu już napisałaś, mogę stwierdzić że masz talent i to nie mały ;) jestem pod wielkim wrażeniem ;DD Na pewno wpadne tu i to nie raz... ;)
    Bardzo serdecznie zapraszam na mojego bloga... Mam nadzieję że zerkniesz
    www.just-by-me-1d.blogspot.com
    Serdecznie Pozdrawiam - Myszaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytając, wyobraziłam sobie wielki wywiad z Harrym, ale mega, ciekawe, co zdarzy się dalej :) Czekam i zapraszam do siebie, na szczególny, SETNY rozdział!

    www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oo zapowiada się interesująco. Ten prolog mnie mega zaciekawił! Czekam na pierwsze rozdziały i oczywiście już dodaję do obserwowanych. :)


    http://i-still-feel-it-every-time-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń